reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miro Fursten

Miro Fursten

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pokúšam sa rozmýšľať, čítať, diskutovať. Rád debatujem, obhajujem svoj názor, hľadám argumenty. Počúvam druhých, priznám si, keď nemám pravdu a som rád, že som sa naučil niečo nové. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Pondelok ráno

Miro Fursten

Pondelok ráno

Pondelok ráno. Ozve sa prvý budík. Kikirikí, kikirikí. Žena má nový mobil a nastavila si takéto debilné zvonenie. Šťuchnem do nej, načiahne sa, vypne mobil, ešte chvíľku ležíme. Ozve sa môj budík. Zdvihnem ruku, trafím sa na prvý raz a zmĺkne. Budík. Ešte si chvíľu poležíme.

  • 12. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Apocalyptica

Miro Fursten

Apocalyptica

Včera sme boli na koncerte Apocalyptica(y). Nestálo to za nič. Ale, čo som čakal. Vedel som len, že hrajú na violončelách, sú z Fínska a sú trochu tvrdší. Boli. A poriadne.

  • 7. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 640x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu